Stravování
Vážení rodiče, milí žáci,
ráda bych reagovala na připomínky, které se mi hromadí a
týkají se stravování. Přestože jídelna již nespadá do kompetence školy,
stravování žáků je pro nás důležité a záleží nám na tom, abyste byli spokojeni.
Nabízím vám několik alternativ, co dělat v případě
nespokojenosti.
Žáci jako zákazníci školní restaurace mají právo:
1.
Pokud se jim zdá jídlo studené - obrátit se na
kuchařky, nechat si jídlo přihřát, popř. ještě předtím si nechat jídlo změřit
teploměrem.
2.
Pokud se jim zdá jídla málo - obrátit se na
kuchařky, nechat si porci (maso) převážit. Je možnost si i přidávat.
3.
Pokud na starší žáky často nezbývá jídlo, na
které měli chuť - dopředu si jídla objednávat přes internet.
4.
Novinkou je zavedení knihy přání a stížností -
visí na dveřích jídelny. Do ní ti, kteří neměli odvahu se ozvat, mohou
zapisovat své názory (i zcela anonymně).
5.
Další novinkou je zavedení stravovací komise,
která bude jednat s manažerkou Scolarestu pravidelně jednou za 3 měsíce. Ve
stravovací komisi pracuje:
Za MŠ - pí.Třináctá
Za ZŠ - pí.Nečasová
Za rodiče - pí.Karpíšková
Za školní parlament - K.Tesařová z 8.tř. a L.Soukopová ze 6.tř.
Mladší děti mají s sebou vždy paní vychovatelku,
obracet se s problémy na ni.
Žáci ale mají také své povinnosti, které si bohužel někteří neplní.
Především zdůrazňuji:
1.
Dbát o pořádek v šatně, odkládat zde svršky a aktovku
2.
Do jídelny nevstupovat na kolečkových bruslích
3.
Sedět v přední části jídelny určené ke
školnímu stravování, zadní stoly ponechat dospělým
4.
V jídelně dodržovat kulturu stolování.
Pokud žák znehodnotí jídlo spolužákovi (nalití pití do jídla, vysypání solničky
aj.), bude potrestán (zaplatí spolužákovi nové jídlo)
5.
Dodržovat řád jídelny
Mgr. Hana Pokorná, ŘŠ